måndag 2 februari 2009

YUP!!!












































Jag vet inte vad jag ska tro. Har efter min runda på 11 km till jobbet i morse nästan bara väntat på att kroppen ge mig sig, för den lilla men sega infektionen den har dragits runt med i dryga 10 dagar. Men peppar, peppar, det har än så länge gått bra.
Jag har inte nämnt mat på denna blogg men sanningen är att egentligen så skulle det nog vara enklare för mig att blogga om mat. Jag älskar att äta mat, prata mat, läsa om mat, planera inför middagar. Så jag vill nämna att jag åt en kyckling-klubba till lunch med en liten qinoua sallad och till middag hittade jag energin och ingredienser i kylen. Av det blev det en risotto milanese med lite grönsaker i samt en tomat och ruccola sallad. Gött!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar