måndag 19 januari 2009

EARLY BIRDY!!!






















Det krävs en del planering om jag ska springa till jobbet och en del hjälp från min fru Christina, även barnen är involverade. Stella-Lee står bakom kameran denna dag och tar den obligatoriska bilden på mig. Det blev -600 meter diff idag med den nya nike+ ipod sensorn. Men nu kan jag börja föra in data till "ONEHUNDREDMONKEYS" Nike+ utmaningen så då får jag strunta i en halv kilometer hit och dit. Sprang igen en mil på 54 min och då sprang jag i ett tempo man får väl kalla ekonomiskt. Gött. Har en liten irriterande känsla i halsen, hoppas att jag inte börjar bli krasslig. Ska börja tänka lite mer på vad jag stoppar i mig, nu när jag börjat träna lite mer regelbundet. Ska träffa en PT som heter Joanna, hon har satt ihop träningsprogram till mig förut. Tänkte be henne sätta ihop en ny lite längre och en lite kortare fyspass orienterat träningsschema. Mer om det lite senare. Skulle också vilja springa mer medvetet och kontrollerat. Kanske köpa en pulsklocka med inbyggd GPS?

Big Up till emi som både marknadsför denna blogg och hjälper mig när jag har Nike+ ipod sensor problem/haverier!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar