lördag 17 januari 2009

TVÅ FLUGOR I EN SMÄLL!




Robert, en gammal kompis till mig har alltid samlat på sig en massa sportprylar. Man kan också kalla det för sportdrömmar, för han har haft en del av dessa artiklar i mina förråd, där de har stannat. En gång tog vi hans snowboard och kite (drake).Vi gick ner till riddarjärden nära stadshuset, det låg en tjock is med ett 2 decimeter snötäcke. Vi riggade upp kiten, jag satte på mig snowboarden. Vinden tog tag i kiten och jag fick åka en 100 meter, det tyckte vi var ascoolt ;D Nu fick exakt samma snowboard prova på att åka i ekholmsnäsbacken. Myra var med och vile åka slalom med sina långfärdsskidor, misstänker att hon föredrar sina långfärdsskidor skor framför slalompjäxor. så jag fick kånka upp henne 7 ggr uppför en backe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar