lördag 24 januari 2009

ÄKTA SLASK!!!






















Idag glömde jag att ta bild på min sedvanliga pose när jag sprang min första riktiga runda på flera dagar. Känner mig okej, tror att jag klarat mig från att bli sjuk. Otroligt skönt! Sprang i det gula spåret i långängens natureservat ute på södra Lidingö. Man kan starta antingen från Breviks badet eller från stockby. Det är en kuperad slinga på 5 km som man kan kombinera med andra slingor där. Den gula är en av mina favoritspår. Man springer några kilometer av lidingöloppets bana då. Idag var den svårsprungen. Slasket som ockuperade banan var en riktigt fin regn och snöblandad kompott. Halt som fan vid varje nedsprång och tungt vid påbörjat steg. Mycket jobbigare för kroppen än vanligt. Om man är inne på slask så skulle jag beskriva dagens slask som delikat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar